Dnes jsme si s dětmi z MŠ udělali výlet do Domu přírody. Cílem programu bylo vzbudit zájem dětí o tajuplné jeskynní obyvatele – netopýry. Společně jsme si prohlédli skutečného netopýra, poznali jeho neobvyklý způsob života a uvědomili si, že je velice užitečný. Formou her jsme se seznámili s tím, jak tento živočich prožívá svůj typický den či rok. Výlet se moc vydařil.
![](https://skola.olomucany.cz/wp-content/uploads/2024/04/436708434_1344871176208642_8602528137078504900_n-644x859.jpg)
![](https://skola.olomucany.cz/wp-content/uploads/2024/04/436723973_1090139618912756_6549511739625607465_n-644x1431.jpg)
![](https://skola.olomucany.cz/wp-content/uploads/2024/04/436725351_1571844453384352_5971830960923155951_n-644x290.jpg)
![](https://skola.olomucany.cz/wp-content/uploads/2024/04/436752814_468669175718135_2246366164972314917_n-644x1428.jpg)
![](https://skola.olomucany.cz/wp-content/uploads/2024/04/436752822_1390268788341846_1380052223172951189_n-644x290.jpg)
![](https://skola.olomucany.cz/wp-content/uploads/2024/04/436770013_1233710824260250_910176029222441940_n-644x859.jpg)
![](https://skola.olomucany.cz/wp-content/uploads/2024/04/436798341_1726206001247974_8843048989310973106_n-644x1431.jpg)
![](https://skola.olomucany.cz/wp-content/uploads/2024/04/436799034_380482144575866_3547889436589405990_n-644x1428.jpg)
![](https://skola.olomucany.cz/wp-content/uploads/2024/04/436799686_474301414948975_6729890304750593281_n-644x859.jpg)
![](https://skola.olomucany.cz/wp-content/uploads/2024/04/436888844_1160223375328419_4102491379991004093_n-644x290.jpg)
![](https://skola.olomucany.cz/wp-content/uploads/2024/04/436996565_3644779229077164_7058788744883068504_n-644x290.jpg)
![](https://skola.olomucany.cz/wp-content/uploads/2024/04/438065399_906908757853726_7367484198107355322_n-644x483.jpg)
![](https://skola.olomucany.cz/wp-content/uploads/2024/04/439914858_799203571746723_1614134940313286853_n-644x859.jpg)
![](https://skola.olomucany.cz/wp-content/uploads/2024/04/440048712_268197216284429_6634075424685919810_n-1-644x483.jpg)